Wednesday, February 25, 2009

Aku Seram II

Assalamualaikum..

Dulu aku penah citer pasal ada suara misteri kejut aku bangun dari tidur kan? hari ni perkara tu berlaku lagi..maklum la aku sorang je kat umah..parent aku balik kampung..kalo dulu aku dengar suara memanggil-manggil nama aku..kali ni aku dengar orang cakap "bismillah...bismillah..." sampai la aku tejaga..kelas aku kol 9am..jam plak menunjukkan tepat kol 8am..aku blur skejap..kepala mamai..aku rasa macam ade orang bisik "bismillah" kat telinga aku tadi...terngiang-ngiang ayat "bismillah" di telinga aku..aku pun tak tau nak rasa apa.. takut ada..rasa berterima kasih pun ada..hati aku berbisik "ah lantak la..janji umur aku panjang dapat continue idup aku macam biasa..terima kasih sekali lagi pada suara misteri kerana kejutkan aku"

Hanya gambar contoh..

No comments:

Post a Comment