Monday, January 19, 2009

Argh tidakkk...

*Sigh* Hari ni aku decide wanna go to workshop..nak cat balik bumper depan aku..makhluk mana ntah yang gesel kete aku..tau2 je dah calar...hangin satu badan..this is the second time bumper aku kene gesel..sebelum ni kat bumber belakang..masa tu kete baru je 2 minggu beli..kopak Rm100.. Kali ni aku pegi ke workshop yg sama gak..kene RM100 lagi..(aku dah agak dah)..maybe mahal tp aku dah kenal towkey tu and hasil kerja dia memang superb...dekat 2 jam gak la aku tunggu nak siap..

Before
In progress..

After..

Bagi menghilangkan rasa hangin satu badan..aku gi la pavilion semata-mata nak gi J.Co hahahaha...lg pun xde sebab nak boikot J.co ni kan??? x tau la aku kalo si Yahudi (laknatullah) tu pun ade share dalam J.Co ni jugak..wallahualam...haha hangin hilang..lemak bertambah..hati girang..

Slurrppss...


1 comment: